Kamelot på fredag!

Kamelot är ett amerikanskt band jag alltid gillat, såg dom för ca 1 år sedan här hemma på Trägårn, nu kommer dom tillbaka igen :) Egentligen brukar jag inte lyssna på sån här hårdrock, men dom har något speciellt, kanske är det att sångaren är norrman hihihi

Som förband kommer det grekiska bandet Firewind, dom såg jag som förband till Hammerfall tillsammans med Lordi för ett par tre år sedan, inte min grej alls (aldeles för snällt;)), men kul är att dom ska åka support till Micke & Co i USA nu i maj/juni......


Kommentarer
Postat av: Suz

Har inte hört så mycket med dem, men jag har iaf en platta i samlingen, "The Black halo". Minns att det var låten "The Haunting (somewhere in time)" som fick mig att köpa den. Instämmer i att det inte är den sortens hårdrock man vanligtvis skulle lyssna på, men du har rätt i att det är nåt speciellt med dem. Du är lyckligt lottad du som får avnjuta både DT och Kamelot så gott som varje kväll under USA-resan!;) Själv får jag nöja mig med SRF, men det är inte fy skam det heller. Kommer en hel del bra band dit! Ha en underbar dag!:)

2008-04-29 @ 07:07:26
Postat av: Suz

Har inte fått i mig mitt morgonkaffe än... Nu trillade poletten ner!:D Det är såklart DT och FIREWIND du kommer att få avnjuta under din resa...haha. Är en riktig tröttmössa jag!:D

2008-04-29 @ 07:11:38
Postat av: inthemake

Suz: SRF är ju jättekul, var där för första gången förra året med 2 kompisar när Micke spelade....;)
hahaha....du är för rolig....lika flummig som jag då innan det slunkit ner minst 1 kanna...;)

2008-04-29 @ 07:43:41
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Suz

Haha, ja när man är i ett kroniskt förvirrat tillstånd som jag, så är det där med att man inte fått sitt morgonkaffe en väldigt bra ursäkt!:D
Måste bara fråga en sak; är det inte sångfågeln (=läs gaphalsen) Shagrath från Dimmu Borgir som gästspelar i videon ovan? Eller hallucinerar jag i vanlig ordning?:)

2008-04-29 @ 08:09:12
Postat av: inthemake

*asg* ska vi bilda klubb?? ;)
Yes, Shagrath it is!!! Ahhh denna sköna stämma :))

2008-04-29 @ 08:45:12
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Suz

Mmm, en röst len som sammet och ett ansikte lika fräscht som en nyponros eller nåt...(särskilt i den här videon):))

2008-04-29 @ 20:01:02
Postat av: inthemake

hahaha....eller hur!!!! rena rama svärmorsdrömmen;)

2008-04-29 @ 21:30:30
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0