Kvällsnytt!!!

Jag har börjat sätta ihop min inköpslista i ett xcel-dokument, på en timme hade jag lyckats få ihop 3 sidor med grejer jag ville ha/köpa/klämma på....vart ska detta sluta???
Det finns vissa prylar på listan som nog inte kommer att vara så lätta att hitta, tex. Medusa mejken, den ska endast finnas i ett fåtal stater i ett begränsat antal butiker, men enligt deras hemsida ska jag, om jag inte har fel, iallafall kunna pricka in en butik i Las Vegas & en i Los Angeles, som förhoppningsvis har den :) Jag är sååå nyfiken på deras eye dust & glitter!!!!

Till min stooora glädje kläckte även en av killarna i Mickes band ur sig att vi kommer att ha trådlöst internet på bussen JIPPI!!!!! Jag kommer inte att bli uttråkad med andra ord ;) Lovar att, om allt funkar, hålla bloggen uppdaterad varje dag under resans gång med...:)

Idag har jag & lilleman vräkt i oss räkor till middag, ett helt kilo bara han & jag hahaha, man e la från väskusten eller??? Innan dess var jag & solade, tänkte försöka få en grundfärg innan jag åker. Jag ska ju trots allt till Californien, för att inte prata om Texas, det lär ju inte vara minusgrader där direkt;) Kvällen har sedan ägnats åt film, just nu kollar vi på "In the name of the King: A Dungeon Siege Tale" kan inte påstå att det är en av de bättre filmerna jag sett, trots skådespelarkavalkaden som innehåller Burt Reynolds, Jason Stathham & John Rhys-Davies......men måste såklart se klart den ;)

Imorgon blir en pyssla dag, ska slinga styvdotterns hår & hjälpa en väninna att uppdatera hennes mobil :) Söndag  jobbar jag på parfymeriet mellan 12-16, vi böjade ha söndagsöppet nu i april för första gången på 20 år, annars har jag bara jobbat lördagar där....Nu kommer snart mannen hem, han landar på söndag, efter 1 ½ veckas hårdslit!! Kommer garanterat att sova 1 dygn då...:)

Vad gör ni en kväll som denna, när Pret-ty ligger nere hihihi???

Kommentarer
Postat av: Suz

Gud vad spännande!! Är det första gången du följer med på turné? Vilken tur att det finns trådlöst i bussen, blev lite orolig att man inte skulle få se skymten av dig under din USA-resa....*drar en lättnadens suck :)
Hoppas du får en riktigt trevlig helg!:)

2008-04-26 @ 08:41:34
Postat av: inthemake

Jag har varit på turne förut, jobbade på EMA i många år, men aldrig varit med Micke ut så länge ute. Bara mött upp under någon dag eller två:)hihi va söt du är, jag hoppas att jag kan komma ut & uppdatera så gott som dagligen. Som tur är har USA väldigt mycket trådlöst på cafeér & restaurander för gästerna, så ja ska nog lyckas;) Tack detsamma=)

2008-04-26 @ 08:47:30
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Suz

På så vis, men då är du ju rutinerad på den fronten!:D
Ska bli otroligt spännande att se vilka smink-rariteter du får tag på "over there"!:)Kommer nog med all säkerhet väcka mina ha-begär till liv iaf, särskilt de där Medusa-produkterna!:)

2008-04-27 @ 08:36:14
Postat av: inthemake

Jo jag är väl inte helt oerfaren hihiii....
Jag är lika spänd jag hahaaa....hoppas d e bra stuff!!;)

2008-04-27 @ 10:11:24
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0