Inthemakes helgplaner!!

Herregud va veckorna springer iväg...det känns ju precis som om det var helg igår ;)

Min helg ser ut som följande:

Ikväll blir det tacos, Idol, vin & World Tour med mamma & syrran, nu är det blodigt allvar!!!

Lördag 13/12 jobbar jag på Grand mellan 11-17, på kvällen blir det konsert med kompisarna. Opeth skall beskådas *avgrundsvrålar*

Söndag 14/12 jobbar jag på Grand mellan 12-16

Jag hoppas att kunna uppdatera vid nått enstaka tillfälle i helgen, men jag vet i ärlighetens namn inte om jag hinner....

Kommentarer
Postat av: Chaosophia

Åh, jag är nästan lite avundsjuk på att du ska gå och se Opeth imorgon! Tur som är så har jag redan sett beskådat dem tre gånger, och gillar äldre materialet bättre. Jag får helt enkelt trösta mig med det, men hoppas givetvis på att du kommer få en underbar kväll och att de kommer spela skitbra!

2008-12-12 @ 16:15:41
URL: http://chaosophia.blogg.se/
Postat av: Ninni

Alltid lika kul att se dig! Vi stod sen i korridoren och såg dansarna. De är duktiga. Imorgon ska mina barn ha dansuppvisning på Sats i sina lösmustascher. Whoops, råkade köpa ett silvervitt Mavala-lack och en fuktmask fr Apivita sen på Åhlens... skulle ju spara pengar sa jag ju. Förlåt plånboken! :-) Men det var ju bara små-köp.

2008-12-13 @ 14:18:09
Postat av: inthemake



Chaosophia Ahh men det var ett superbt gig ;) får verkligen rysningar av vissa av deras låtar :P Har också sett dom ett par gånger nu ;) Hoppas du haft en underbar helg! ;)



Ninni Detsamma vännen, ibland hoppar ju grejerna bara på en å skriker "ta med mig hem" hahaha

2008-12-15 @ 09:05:02
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0