RoC Minesol After Sun

Jag gillar som ni vet RoC´s solprodukter något kopiöst, man kan nog gå så långt att säga att jag faktiskt älskar dom. I flera år har jag även handlat deras After Sun, men fick till min förtvivlan reda på att den utgått för några veckor sedan. Efter det har jag inte tänkt på det så mycket, hade fortfarande lite hemma. Men nu, när jag faktiskt ska på solsemester så kom jag på att jag inte hittat något alternativ till min skyddsling än. Men se här, jag drog förbi Åhlens en sväng idag på lunchen, och där i hyllan stod en helt ensam flaska & bara väntade på mig. Så jag är GLAD, jätteglad. Fick säkerligen tag på den sista av sin sort i Göteborg ;) Skulle ni nu mot all förmodan gå förbi en RoC-hylla i ert parfymeri, släng en blick ditåt för att se om de fortfarande har kvar after sunen, den är värd varenda av sina 169:-.

Inte nog med att det är en after sun med kylande effekt, så både accelererar den & förlänger solbrännan, samt är riktigt återfuktande. På min senaste Tunisien-resa förra året räckte den att smörja in sig med på kvällarna, jag behövde ingen body lotion uppe på.....


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Använde den för massa år sedan, men tyvärr hjälpte den inte ett skvatt mot mina solexem. Det bästa har varti youghurt och aloe. Men nu när jag läser om återfuktningen blev jag riktigt sugen...synd bara att det slutade säljas:(

2008-07-31 @ 23:05:09
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: inthemake

CrazyNails: Ahhaa, ja det är jobbigt med soleksem din stackare. Jag kommer iaf sakna den ;)

2008-08-01 @ 07:46:01
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0