Day-off i Witchita!

Igår var jag i säng 1, helt slut i vanlig ordning, vaknade kl 8.30 imorse & fann ljudteknikern ritandes på roadien, som var helt utslagen i främre delen av bussen ;) Höll vår chaufför sällskap till kl 13, till hans stora glädje, eftersom tiden går rätt så mycket snabbare. Då rullade vi in på ett Wal-Mart för att handla mängder med mat inför kvällens barbeque. Hamburgare, korv, sallad & dressingar i mängder. Efter det kör vi vidare till östra delen av stan, chauffören har tagit reda på att det ligger ett mall (inköpscentrum) & ett hotell där som vi checkar in på. Mallet är verkligen inte mycket att hänga i julgranen, hittar inte något alls att köpa. Hotellet har både pool & tvättmaskiner (det behövs för vissa;)) Witchita har definivt inte gett mig något större intryck, tråkig, varmt (idag har det varit 35 grader & råkvavt!) & allmänt trist. Vid 18-tiden sätts grilningen igång, vilken härlig mat!!! Finns ju inget som att äta ute i det fria....Killarna har hunnit med ett långt dopp innan.... Nu är klockan 22 & jag har tagit mig en härlig dusch & sitter ute i lobbyn där det finns internet. Kl 2 går bussen härifrån mot Dallas, jag inser att det bara kommer att bli varmare & varmare denna veckan. OBS! Det kommer bilder från dagens händelser ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey honey!! Idag stänger vi 12 här....ska köpa tyg till kökssoffan och sen fika med Malin W (Ztikkans). Sen ska jag iväg & hämta Jockisen på Ö-bo. Sista torsdagsgruppen inför sommaren.

Här e också varmt, fick dra igång AC:n igår på kontoret....phhuuu.

Imorgon blir det picknick & bad vid Aspen..Det blev ingen lägenhet vis Östra. Skolan i Lerum passade inte sonen, den var för stor & för stora klasser. Vi ger oss inte ;)

Ha en underbar helg om vi inte hörs Pussar i massor

2008-06-05 @ 07:52:36
Postat av: Badbomben

Barbeque, mums!:) Jag blir hungrig här. Förra gången blev jag cheesecakesugen och nu vill jag ha korv, kött och grillade champinjoner.

Doftade annars igår på Guessdoften, blev också kär i den!:) Ha de skoj!

2008-06-05 @ 18:27:27
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Åh vad spännande att vara "On the road", hur länge ska du vara borta?

2008-06-05 @ 21:46:22
Postat av: inthemake

Syrran: Ja jag tänkte på er idag när jag insåg att ni jobbade halvdag!!! :) Oj, men vilken tur att den finns...Nej va trist, men så småningom funkar det gumman....Nu går killarna på om en liten stund, ska in å kolla....puss puss, hälsa Stefan & barnen...:)



Badbomben; Det var helt underbart....Ja guess är kanoooon, I LOVE IT!!! Kram



Ninni: Jag kommer hem på lördag & har det kanooonkul!!

2008-06-06 @ 05:02:32
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Linda

Jisses 35 bgrader och kvavt inte att leka med :P

Mysigt med barbeque :o)

2008-06-06 @ 10:56:50
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake

Linda: Nä, hot hot hot hihihiiii D var kanonmysigt!!

2008-06-06 @ 21:18:25
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Rouaa

jag hoppas att du har roligare än roligast! Du förtjänar det!

2008-06-07 @ 08:17:44
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Postat av: inthemake

Tack söta Rouaa....;)

2008-06-07 @ 20:40:12
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0