Denver, Colorado...

Igår var en helt vit dag, & jag var såååå trött, fanns inte mycket att göra runt omkring, men det fanns iaf dusch hahahaha.....
Gick å la mig redan kl 23 och somnade som en stock. Imorse vaknade jag kl 8, höll vår chaufför sällskap en timme innan Chris (turnemanagern), Justin (roadien) & Andrew (ljudteknikern) vaknade. Helt fantastiskt att vara vaken när man kör igenom Red Rocks & ser hela härligheten. Efter vi kom fram till spelstället tog jag, Ander Mikael en promenad in till stan. Käkade frukost på The Cheescake factory & en långpromenad på gågatan.

Nedan är bilder på bergen, Denver, frukosten :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för något??? haha sallad & ris???

Skattepengarna kom igår 13000!!!!!!!! Tjohoooooo

Så jag ska köpa Yngwie biljetter för ALLA pengar haha

2008-06-04 @ 07:59:13
Postat av: badbomben

Åh, härligt! Cheesecake namnam!:)

2008-06-04 @ 12:08:51
Postat av: inthemake

Syran: Det är Anders lunch, en Cobbsalad, med ägg, avocado & kyckling bl.a....guuuud va gôtt!! köp dig nått snyggt hihihiiii



Badbomben: Du, dom hade kakor man kunde döda för där inne hahaha

2008-06-05 @ 05:06:32
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0