Houston!

Var uppe sent igårkväll, vilket gjorde att jag inte vaknade lika tidigt idag, Mario (chaufören) kom & väckte mig kl 8 för att kolla om jag ville ha kaffe, men va såååå trött!! Vaknade vid 11, dags för ett stopp på ett truck-stop i 2 timmar. Jag, Mario & Martin B gick till restaurangen & käkade frukost. Ost & skinkomelett blev det & ½ liter kaffe :P Klev på bussen vid 13 igen, för att åka till spelstället. Nu är klockan 15.30 & jag ska leta reda på en dusch & se om jag kan hitta kaffe någonstans. Uppdaterar lite senare igen med bilder bl.a




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey siss: Idag ska vi bara vara hemma. Stefan jobbar och JOnas ska på kalas.....VEM KOM PÅ den brighta idén att ha kalas kl 13 en lördag???? E det smart???? förstöra en hel dag för alla i familjen UTOM JOnas som kommer ha JÄTTE roligt ;)

Hoppas att du har det jätte roligt där borta....Yes om du får tid...så gärna det svarta lacket...;) skiiiiitsnöggt!

Pusselipuss

2008-06-07 @ 07:37:28
Postat av: Sublim

Vi vill se MERA SHOPPING!;)

2008-06-07 @ 11:22:25
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: inthemake

Syrran: Åh fy va irriterande :\ Klart han får kul, men det hjälper ju inte er direkt! Det är svart med blått glitter i, superfint, jag får tid ;) Pussar i massor



Sublim: Det kommer mera I promise ;)

2008-06-07 @ 20:37:23
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0