Raleigh

Sov till klockan 11, kvällen innan i Atlanta hade bussägaren kommit till spelstället med ytterligare en buss, en helt ofattbar snygg RV fullt utrustad med dusch å hela grejen, efter giget bjöd han & hans tre kompisar på bbq ute på parkeringen för både banden & fansen. Igår koncentrerade vi oss alla på att hinna i tid till att kunna se fotbollen, Sverige mot Grekland, och med en buss till hälften fylld med svanskar & till hälften greker började upptrissningen vid 13-tiden inför sammandrabbningen. Som tur var hittade vi en sportbar (Woody´s) bara 2 kvarter ifrån spelstället, alla gick bort till Woodys vid 14.30,beställde mat & dricka. Petros (basisten i Firewind) var den som var mest säker på att Grekland givetvis skulle ta hem en seger, men efter 1:a halvlek när inget hade hänt, förutom att sverige spelade mest på greklands planhalva var han inte riktigt lika högljudd längre. När Zlatan satte första målet för sverige blev han så deppig att han inte ville kolla mer. J Efter avslutad match gick vi tillbaka till spelstället, vissa gladare än andra ;) Giget gick som alltid bra & jag var i säng vid 02, satte klockan på 9 för att hinna vakna & fixa med packning och dyl. Jag har en av Mickes väskor med mig tillbaka, vi köpte en ny i Biloxi för att kunna packa om allt. Dessutom har jag med mig hälften av hans packning, allt som köpts under vägen.


Nu är klockan 15.25 jag sitter på Dulles Flygplats i Washington & väntar på att flyget ska gå tillbaka till LA, Mario var snäll nog att köra mig ända fram till dörren Flyget tar 5 timmar, sen är det dags att hämta hyrbil & leta sig fram till hotellet. Ikväll blir det lugnt, jag ska googla alla butiker jag ska till så jag har koll på vart jag ska nånstans ;) Vägbeskrivningar är ett måste, annars kommer jag definitivt att köra vilse. Kommer att ha nät under 2 dygn nu på hotellet så nu kommer bilderna med shoppingen upp vartefter

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Roligt att läsa om din resa. Hoppas verkligen du har det bra.

2008-06-12 @ 07:38:58
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Anonym

Saknade din blogg igår. Nu känns det bra igen. Heja Zlatan!!Mamsen

2008-06-12 @ 08:58:06
Postat av: CrazyNails

Är det nu den stora smink shoppingen skall börja?

Det verkar som du har haft fantastiskt hittills:)

2008-06-12 @ 20:02:08
Postat av: Marie o Lasse

Det är såååå roligt att läsa din blogg gumman...

Puss på dej bäääjb!!

2008-06-12 @ 21:00:56
Postat av: inthemake

sminkjante: Idag mår jag kanon, har fått handla tills jag tröttnade på det hihihi



Mamma: Ja, jag orkade inte faktiskt skäms ;)



CrazyNails: Japp, idag har det handlats så mycket att jag var tvungen att köpa en ny väska hahaha



M & L: söta rara ni...hör av mig när jag återhämtat mig från pärsen hihiiii puzz på er båda

2008-06-13 @ 08:00:58
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0