Sweet weekend....

Äntligen fredag :) Är lite trött idag pga nattliga byggjobb hihihi

Min man kom hem från turné i måndags & vi har länge pratat om att köpa ny tv (trots att vi har 3 redan) men vi har tyckt att det varit dax för en platt-tv i storleken större.....så i tisdags slog vi slag i saken & beställde en från Net On Net, inte mindre än en 50-tummare. Den levererades redan igår :o Vi kan väl säga att det hela är ett gigantiskt sjabrak hahaha

Redan när vi beställde den insåg vi att vi antingen skulle behöva hänga detta 60 kg tunga paket på väggen, eller köpa en ny tv-möbel. Den vi har haft hade sänt tv:n upp i taket....:)

Sagt & gjort, igår efter jobbet åkte jag raka vägen ner till Preem & hyrde en lastbil (eftersom vi inte har bil då vi bor mitt i centrum) For raka vägen till IKEA och köpte en ny tv-möbel (Bestå)....och jag kunde inte hålla plånboken stängd sen, och ett Vättern-skåp med spegeldörr fick följa med mig hem med diverse Anordna-inredning....






Och den energiska kvinna jag är, så jobbade jag med att sätta ihop hela härligheten till kl 1 inatt, allt går bara man har lite bygg-öl!! ;)

Idag efter jobbet ska jag ta hand om den groteskt stora sophögen som ligger i vardagsrummet, sen ska jag sätta mig ner i soffan & se om jag kan greppa storleken på tv:n ;) Ha en myskväll med lilleman, färga håret lite, fixa lacket på naglarna, ögonbrynsfärgning...påminn mig om det är något jag glömt! haha

Micke for till Borlänge imorse för att spela på Peace & Love, men kommer hem redan inatt igen, eftersom dom spelar på Metaltown här i Göteborg imorgon.

Nu är det snart lunch, sköt om er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som en skön kväll. Jag ska nog göra nästan detsamma :)

2008-06-27 @ 18:35:00
URL: http://www.pssion.se
Postat av: inthemake

Så nu är jag klar med ögonbrynen & har hunnit fylla mitt badrumskåp under tiden, sitter här med hela hôvvet fullt av lila toning, så jag är en bit påvägen :)

2008-06-27 @ 21:08:20
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Du har äntligen köpt skåpet! Visst är det underbart?

2008-06-27 @ 22:27:40
Postat av: Linda

Min sambo kom hem med en 40 tummare i förrgår, tycker den är stor nog och vad kan då en 50 tummare va :P

Underbart till filmer och dylikt, rena bion :D



Härligt med nytt badrumsskåp :o)

2008-06-27 @ 23:37:59
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake

CrazyNails: Det är så fiiiint & bra, blir aldeles varm när jag går in i badrumet ;)



Linda: oh, du det är galet stort, lillkillen sa igår att han va kär hahahaha skåpet är helt fantastiskt!

2008-06-28 @ 09:24:29
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0