Veckans händelser :)

Äntligen måndag hihihi

Midsommarfirandet hos mamma va jättemysigt, om än regnit. Jag & lilleman åkte upp i torsdags, åt en jättegod middag, drack en drink & sen var alla trötta nog att gå och lägga sig. Vaknade på midsommarafton av att mamma väckte mig med frukosten klar. Förmiddagen ägnades åt förberedelser för midsommarlunchen. Vi 12-tiden kom min tvillingsyster & hennes 2 barn, vi åt en härlig midsommarlunch med den traditionsenliga sillen, nubben & potatisen. Ägnade eftermiddagen åt spel inomhus eftersom det regnade precis hela dagen. Kvällen blev det drink, middag & mys.

Åkte hem med tåget på lördagen & satte igång med storstäd hemma, pappa ska spendera 2 dar hos oss (han jobbar för ett företag i Göteborg men bor i Stockholm) Idag kommer min man hem efter 7 veckor på vägarna....det ska bli såååå skönt att få hem honom.

Veckan kommer jag att jobba på kontoret som vanligt, imorgon har vi p-möte på parfymeriet. Sen är kvällarna fria fram till lördag, då ska här hårdrockas på Metaltown så det står härliga till....så ser min vecka ut!

Hoppas ni får en bra start på veckan ni med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0