Beatyduell!

Badbomben har startat en utmaning, vi ska svara på 12 frågor & dom lyder som följer.....

•1.      Ungefär hur mycket lägger du på smink/hudvård per månad?

Oj, det är jättesvårt att svara på, när jag är hemma shoppar jag i stort sett ingenting, får det mesta från jobbet förutom hårfärg, är jag däremot utomlands brukar jag gå helt bärsärkargång. Slår man ut det på ett år så kanske 300-500 i månaden.

•2.     Favoritmärke? Varför?

Hmm, det beror på vad det handlar om, är väldigt förtjust i HR & Dior mascaror t.ex. tycker dom ger det dom lovar. Hudvård, jag gillar Biotherms utbud, nått för alla, och funkar i de flesta fall ;) men som sagt, jag blandar gärna :))
•3.     Var handlar du ditt smink? Favoritbutik/favoritsajt?

I butik är det väl Grand Parfymeri, Kryolan, Shock & H&M som jag handlar mest på. Nätshopping har jag ju inte gjort så mycket, men den lilla jag gjort är på Barry M & det funkade utomordentligt

•4.     Nämn något som kännetecknar din make-up:

Gärna färgstarkt, eyeliner jämt & en förkärlek till mörka mejker

•5.     Vilket var ditt sämsta respektive bästa skönhetsköp någonsin?

Sämsta: Make-up borttagnings wipes, har testat säkert 3 olika märken & det funkar absolut inte för mig. Svider i huden. Bästa: När jag började ta hand om min hud för 7 år sedan med Biodroga, allt klarnade för mig.

•6.     Hur sminkade du dig för 5/10/15 år sedan?

Inte så stor skillnad jämfört med nu, lite mindre vågat kanske, fast för 15-20 år sedan hade jag en punkperiod & såg helt enkelt inte klok ut. :))
•7.     Bästa hudvårdsprodukterna?

Just nu, Skin Doctors Gamma Hydroxy & Kanebos rengöringar

•8.    Bästa makeup-produkterna?

Lumene Eye Make Up Base (för tillfället)

•9.     Bästa hårprodukterna?

Olika, vad jag kommer över, men behöver verkligen börja lägga lite pengar på bättre produkter
•10. Bästa kroppsvårdsprodukterna?

 Allergitjej, inget parfymerat. Gärna mycket fukt & parfymfritt :)

•11.  Bästa skönhetsbloggen

Oj, oj, oj.....de som jag läser dagligen finns på min länklista & alla är kanonbra!!
•12 Vad väckte ditt intresse för smink?
Min mormor, hon sålde Oriflame på sin tid & jag och syrran rajdade alltid loss i hennes väskor.


Kommentarer
Postat av: Badbomben

Får du smink via jobbet? Nog för att det är helt förståeligt men ah vad gudomligt, härligt:D

2008-05-21 @ 18:34:11
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: inthemake

Badbomben: Ja det passar mig rätt bra hihihi ;)

2008-05-21 @ 19:49:43
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Badbomben

Skoj, betyder också mera eotd:s för oss, hahaa!:)

2008-05-21 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0