Bloggtema vecka 19 på Pret-ty!

Första veckan för mig i blogg-nätverket på Pret-ty, so here we go!

Veckans tema är: Fotvård!
Jag älskar fotbad, filning & lyxa till med diverse lack, ca 2-3 ggr i månaden kör jag hemma-fotvård framför tv-n, så avslappnande.....

image214En sådan här fin sak fick jag i julklapp av sambon för 1½ år sedan, används av hela familjen dock!!

I produktväg så använder jag just nu OPI´s pedicure produkter...helt underbara!!!

image215image216image217

Tuben i mitten heter "Scrub" och är helt klart en lifesaviour när fötterna känns trötta & hängiga.....används som vilken peeling som helst & får igång blodcirkulationen på några minuter...:)

Tuben till vänster, "Mask" är en återfuktande mask med menthol som svalkar av.....

Tuben till höger, "Soften" är en fotkräm som mjukar upp förhårdnader samt innehåller AHA vilket "peelar" försiktigt...

Så ja, jag gillar att fluffa mina fötter ;)

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Har också ett fotbad:) Den är en så avslappnande i-landspryl:D Oj, tänka sig att ha opis pedikyrgrejer.
Är litet smålat med fötterna men ibland sköter jag om fötterna med skrubb och fukt.

2008-05-06 @ 14:33:01
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Sminkan

Jag har också haft ett elektriskt fotbad. För länge sedan. Använde det två gånger... Tycker fotvård är så tråkigt. Men dina fötter är nog finare och mjukare än mina...

2008-05-06 @ 19:17:24
Postat av: Anonym

Badbomben: Jag har fått prylarna från jobbet, använde bara Scholls fotsalt innan...;)



Sminkan: Tycker det är jätteskönt efter ha stått å gått i 6 timmar....känns lyxigt;)

2008-05-06 @ 19:55:11
Postat av: Rouaa

Åh jag måste ha en sån där fotbadssak. :D så skönt :D

2008-05-08 @ 19:10:15
URL: http://rouaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0