Medusa!

Ni som varit med mig ett tag vet att jag suktar extremt mycket efter att få klämma/shoppa Medusa Mejk i USA under min vistelse, problemet har varit att hitta ställen som för sminket i de städer/stater jag ska besöka under tiden jag är där. Men så äntligen, jag har hittat en butik i Las Vegas som har hela sortimentet till min extrema lycka....

Den finns i Las Vegas, i en butik som heter Slightly Sinful, ni kan ju själva lista ut vad exakt dom säljer egentligen, men det skiter jag faktiskt i, jag är inte den som är den. Har butiken nått jag är intresserad av så stoppar inget mig hihihiii Det gör ju inte ont att butiken ligger 5 minuters gångavstånd från stället där Micke spelar på kvällen heller & dessutom hat öppet till 22....vad sägs om det ;)


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ska bli spännande att se vad du kommer hem med!

2008-05-19 @ 19:21:43
Postat av: Efwa

Jag väntar med spänning!!

2008-05-19 @ 19:34:24
Postat av: inthemake

Sminkan: jaaa nu är det nästan så jag blir pirrig i magen hihiiii



Efwa: Jag med ;) jag vet att du är jättenyfiken på den här mejken med, ska försöka uppdatera bloggen efter hand i USA så jag kan dela med mig under tiden ;)

2008-05-19 @ 20:11:39
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Badbomben

Var på medusa mejs hemsidor, såg ut att finnas fina skuggor:) Oj vad roligt om du uppdaterar från over där!

2008-05-19 @ 20:36:00
Postat av: CrazyNails

Ja det är fler än jag som vill veta vad du kommer shoppa :)

Skuggerna verkar urläckra tycker jag

2008-05-19 @ 20:41:08
Postat av: sminkjante

Ser med spänning framemot vad du kommer bjuda oss på här framöver:)

2008-05-19 @ 21:06:20
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Badbomben: Ja, jag är väldigt nyfiken på dom ;)



CrazyNails: Jo, det är ju så kul å se vad andra hittar ;)



Sminkjante: Jag ska göra mitt yttersta för att tillgodose allas nyfikenhet ;)

2008-05-20 @ 07:56:00
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0