Naomi....

Naomi Campbell släpper i dagarna en ny doft, jag har haft hennes första "Naomi Campbell" som en favorit en gång i tiden. En bra alldoft, lagom kryddig & sensuell till ett väldigt bra pris....

Nu kommer Seductive Elixir, en doft med noter av blommor, bär & peppar:

Toppnoten: Granatäpple, röda bär & rosa peppar
Hjärtnoten: Freesia, hibiskus & viol
Basnoten: Sandelträ & mysk

Det här låter faktiskt iallafall i doftbeskrivningen som något som jag borde gilla ;)



Hennes dofter brukar ligga på 149:- & uppåt....där den billigaste innehåller 15ml.....

Jag gillar iaf flaskan, röd med slingrande ormar i botten ;) Kartonaget är även det rött med tryckt ormskinn på.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar också hennes första väldigt mycket den är så god!! Och kalaspris också :o)

2008-05-09 @ 12:48:44
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Den låter jättehärlig. Jag har så svårt att hitta dofter som passar mig. Får väldigt lätt ont i huvudet om det är "fel" doft.

2008-05-09 @ 13:00:06
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Linda: Ja, det är verkligen bra dofter till bra priser...:)



Sminkjante: Åh va jobbigt, jag har en del jag inte "tål". Förutom min parfymallergi som gör att all parfym hamnar numera på kläderna, så blir jag åksjuk av tex. Jean Paul Gautier Classic & även V&R Flowerbomb

2008-05-09 @ 15:23:55
Postat av: CrazyNails

Den här måste jag lukta på. Brukar gilla parfymer med viol i. Ur snygg flaska!

Den första tyckte jag om men dom senare har jag mått lite illa av.

2008-05-09 @ 21:50:53
Postat av: inthemake

CrazyNails: Ja jag hoppas på den, är också inne på viol ;) Första var jättefin, gillar inte alla som kommit efter...:)

2008-05-10 @ 09:51:25
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0