Neeej, se vad jag är påväg till!!

Hämtat från DT´s turnéblogg....

" Hälsningar från leprakolonin


Det här är verkligen inte bra. Den extremt smittsamma farsoten vattkoppor härjar bland oss. Firewinds basist, Petros, har drabbats av bältros. Bältros i sig smittar inte men har man inte haft vattkoppor och dessutom bor i något som närmast kan liknas med en ubåt tillsammans med femton karlar är smittorisken hundraprocentig.  De flesta har väl haft vattkoppor men det är få av oss som vet säkert. Själv ringde jag hem för att se om jag var immun och fick det betryggande svaret "Jag tror det".  Inget man vill satsa pengar på. Men det kan däremot du. Vem i DT lägret insjuknar fortast? Vem ska bli hårdrockens Skorpan. Maila in era vad till [email protected]



Här ser ni Petros, glad deltagare och först ut i vårat böldrace. "

Usch & fy, var helt enkelt tvungen att ringa min mamma och fråga om jag haft vattkoppor "joooo, det tror jag att du har haft;)" Jag litar på mamsen. Och med tanke på att jag har haft lilleman hemma med vattkoppor & jag klarade mig aldeles ypperligt, samt en syster som haft bältros i min närvaro utan att jag blivit smittad så hoppas jag verkligen att jag ska klara mig utan kli!!


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Vilken tur för dig. Blev orolig en stund att du skulle behöva ställa in din resa.

2008-05-20 @ 13:11:07
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Ja fy, det blev jag med, men inget i världen skulle få mig att ställa in tror jag hihiii

2008-05-20 @ 14:13:10
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Suz

Otäckt värre! Ser inget trevligt ut alls det där! Håller tummarna för att du slipper undan de där obehagliga prickarna på din resa.

2008-05-20 @ 14:56:57
Postat av: inthemake

Suz: Eller hur, usch å ve!! Det hoppas verkligen jag med hihihi

2008-05-20 @ 16:36:50
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0