Skin Doctors update!

Nu känns det som om det är dax att berätta om Skin Doctors-produkterna jag använt i snart en månad....

Vi börjar med Relaxadermen, ja vad ska jag säga. Jag bad min kompis Jenny ta sig en närmre titt igår på min panna, för att se om hon såg någon skillnad. "Kanske lite slätare" sa hon, precis så känner jag med. Ser inga underverk, borde givetvis ha tagit ett för & efterkort för att dokumenterat om det verkligen blev någon förändring. Men i dagsläget kan jag inte påstå att jag gör det iallafall. Jag ska ge det en månad till tänkte jag & ta ett kort under dagen här nu så man kan jämföra :)

Applicering: Krämen är väldigt lätt & offantligt dryg, och det i sig är ju positivt eftersom dessa produkterna inte är direkt billiga. Den går in i huden direkt utan kladd & det är ju också bra eftersom man använder denna krämen & punktbehandlar, så sen lägger man valfri dag/natt-kräm uppe på!



Så fortsätter vi med Gamma Hydroxy, här har det iallafall hänt något. Ser en betydlig skillnad, och gjorde det efter 2 veckors användande :) Huden har fått en jämnare ton, porerna är förminskade, jag har mer lyster & sist men viktigat av allt, min hud har blivit mer balanserad JIPPI...ska fortsätta en månad till med denna för att sedan övergå till ett par dar i veckan!!

Applicering: Även denna lätt & jättedryg. De första dagarna kände jag ingenting, men efter ca 3 dar kände jag hur huden pirrade i ca 30 sekunder efter applicering, det stod ju på förpackningen att den kunde göra det, därför blev jag inte orolig. Den har en väldigt lätt doft som försvinner i stort sett efter 1 minut. Doftar en aning rökelse blandat med blommor....




Relaxaderm får utav mig i dagsläget:


Gamma Hydroxy en klockren:

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Gamma hydroxy låter som en toppenprodukt! Tjusiga poängsättningsflaskor:D

2008-05-11 @ 18:11:47
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: inthemake

Badbomben: Den överraskade mig faktiskt, är lite svårflörtad när det gäller hudvård, men inte sen att ändra mig när jag testat :)

2008-05-11 @ 19:26:38
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: barbie

Hej! Jag funderar på att köpa gamma hydroxy. kan dt vara bra för att motverka finnar?har lite röda ärr kvar.. berätta snälla.



vart köpte du den? den e så dyr:(





e glad om du svarar. tack. skriv i min blogg.

2008-11-24 @ 18:58:19
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: tessan

hejsan såg att du sestat den där gamma krämen,vilken hudtyp har du?undra som om den kan funka mot tilltäpptheter och om man har jättekänslig hy oxå?=)

2009-04-08 @ 14:40:27
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Inthemake



Tessan Jag har blandad hy, normal till fet. Alltså det är ju en form av peeling, så det skulle inte förvåna mig om det löser dina tilltäpptheter, men den är ganska aktiv samtidigt så jag tycker att du ska se om du kan få ett prov på den i din butik för att testa, så du inte reagerar fel med din överkänslighet. För mig var den toppen, men jag är inte känslig alls å andra sidfan. Fast det pirrade i min hud med när jag applicerade den ;)

2009-04-09 @ 07:50:10
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0