Tillbaka från nyhetskväll!

Som sagt, var på nyhetskväll med Biotherm idag...det tog även upp en del doftlanseringar, GWP´s & en del nyheter på hudsidan. Perioden var från nu ända fram till vecka 40, nästa gång går dom på julen (vilket känns extremt avlägset)
För att inte avslöja för mycket så släpper Armani en ny herrdoft, samtidigt kommer en variant på Diamonds She, Ralph Laurent släpper en ny damdoft, Biotherm ska utöka sin Remineral serie & 2 av deras bästsäljande dagkrämer för dam släpps på pumpflaska.....;)

Här är godbitarna jag fick med mig....kul med Eau Pure som ÅF gåva, den skulle kommit ut i butik förra veckan men är försenad.....Mannen lär bli överlycklig för inte mindre än 2 dagkrämer Biothems High Recharge har han fått tidigare av mig & tyckte den var jättebra!! :)


Kommentarer
Postat av: Badbomben

vad roligt att du fick litet grejer med hem också!:) Väntar på att få höra vilka krämpumpflaskor det blir sen i något skede.

2008-05-14 @ 06:48:24
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: inthemake

Bathböömb;) Ja, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med doften...den är så INTE jag hihihiiii....men jag har en kompis som jag tror nappar på den...ser du detta Janet!!! hahaha Lovar att avslöja snart ;)

2008-05-14 @ 08:23:12
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0