Veckans bloggtema på Pret-ty! v. 21

Denna vecka är det Beauty By Madelene som undrar vart vi hels shoppar smink, butik eller nätet, samt vilka de bästa näfynden vi gjort.....

Detta bloggtema blir offantligt lätt för mig eftersom jag aldrig varit en van nätshoppare. Jag har till min egen förvåning endast beställt smink via nätet en gång, det var från Barry M i februari detta året och var hur smidigt som helst. Det kommer definitivt göras fler beställningar därifrån. Alla produkter fanns & kom inom 3 veckor. Nu ska jag till USA om ca 1½ vecka & har därför sparat mina pengar frenetiskt inför den resan. Annars kan jag säga att i stort sett all mejk jag har idag har jag fått via jobbet, antingen via butiken eller som ÅF gåva. (bortsett från Viva La Diva, Kryolan & Lumene produkterna) Så tyvärr kan jag väl inte lämna ett "bästa nätfynd" eftersom det helt enkelt hade blivi Barry M hihiiii

Men jag lovar att om det blir en repris på temat så kommer jag kunna tillföra nätverket lite mer ;)

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Första gången jag beställde över nätet var jag jätte nervös. Jag hade hört så mycket om folk som blev lurade. Nu kan jag inte vara utan nätshopping, jag handlar nästan aldrig något i vanlig butik längre.

2008-05-19 @ 21:08:03
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Suz

Jag instämmer med Sminkjante... Vem orkar hålla på och trängas och köa när det är så smidigt att beställa över nätet. Men lite farligt är det ju också förstås... Jag tenderar att få smink-abstinens som allra värst mitt i natten och då är det ju lätt hänt att man klickar hem nåt "inte-så-genomtänkt som man redan har 50 ex i olika nyanser av.Men den är ju så fiiin"!:)

2008-05-19 @ 22:25:25
Postat av: inthemake

Sminkjante: Det var jag med, men jag tror att nervositeten har släppt, har bara inte funnits behov riktigt sedan fabruari, men nu har jag iofs ett större behov än någonsin ;)



Suz: Absolut, är verkligen perfekt med att man kan hitta allt på nätet..:) hahaha, abstinensen hoppas jag uteblir, kan ju gå i personlig konkurs på en vecka annars ;)

2008-05-20 @ 07:59:24
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0