Veckans bloggtema på Pret-ty! vecka 22

Fåfängan
Pret-ty är nyfiken på vad vi bär runt med oss i väskan som touch-ups under dagen, den läppglansgalning som jag är innehåller den givet vis ett antal läppglans & lite annat ;)



Det är då Isadoras Mega Wet Gloss nr 27 Fruity Red, Clinique Superbalm nr 02 Rasberry Tint, Guerlain Meterorites Lip Gloss Intense Red, Viva La Diva nr 54, Biotherm Easy Gloss nr 220 & ett Loreal True Match nr W3 Golden Beige....läppisarna byts ut med jämna mellanrum, när jag tröttnat på dom, men så här ser det ut idag iallafall...;) There you have it!!! Åh näsdukarna glömde jag, Eldorado-varianten ;)

P.S. jag hittade en spegel & en läpp-penna Biotherms nr 160 i väskan också hihi

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Vilka härliga grejer, oj oj oj. Får jag sno dem? Ler snällt

2008-05-28 @ 20:40:23
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Ingen dålig samling gloss i din väska! Syns att du gillar rött!

2008-05-29 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0