Vill man ha EN kräm till allt?

Boots har gjort det igen, ingen av oss kunde väl undgå hysterin förra året runt Boots No7 Protect & Perfect Beauty Serum, som enligt undersökningar skulle vara den ultimata antirynk-serumet till ett oslagbart pris.



Nu mina vänner har dom hårdlanserat en universalprodukt som enligt uppgift ska finnas i så gott som var brittisk kvinnas badrumskåp, behold Aqueous Cream BP.



bilden lånad från Aftonbladet

Den här gigantiska burken innehåller enligt Boots en kräm som ska gå att använda som makeup borttagning, duschkräm, läppbalsam, hudkräm & rakkräm. Aftonbladet har testat den med varierande resultat minst sagt. Men priset då? £3.99, det är ca 47:- för 500 gram, gaaalet billigt för underverk eller? Vad tror vi, kommer den till sverige & är det något att ha?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas den kommer till Sverige iallafall, vi svenskar är ju otroligt lata och vill oftast ha en 3in1 produkt, hihi :)

2008-11-21 @ 10:31:05
URL: http://makeuponista.wordpress.com/
Postat av: RM

Nja, jag tror jag hoppar över. Gillar inte allt-i-ett-produkter. :P

2008-11-21 @ 13:01:35
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: inthemake



Josephine hahaha sant, jag tror den skulle sälja som smör, men frågan är ju bara hur bra den är. Det måste vara svårt att få till det ultimata resultatet ;)



RM Nää jag är åxå skeptisk ;)

2008-11-22 @ 11:07:17
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0