Halloween!

Jag hade ikväll tänkt att bjuda er på en Helloween-make, men så blev det inte. Det vita underlaget som inhandlades var så uselt & jobbigt att jobba med att jag helt enkelt gav upp efter att ha tvättat av mig 2 gånger & börjat om. Så imorgon blir det en sväng in på Kryolan-butiken för att handla vitt fetsmink istället. Frågade ändå expediten i affären vilken av de 3 olika varianterna som hon tyckte jag skulle ta, tji fick jag. ;)

Så med lite tur så får ni se en "död" Inthemake imorgon kväll. Samt ev. bilder från butiken & tatueringstemat :)


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Kryolan vinner i längden när det gäller spöksminkningar...har ju gjort en hel del sånna i mitt liv;) Behöver du hjälp så finns jag:)

2008-10-24 @ 22:41:35
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag provade att sminka mig som ett skelett idag men jag var verkligen urkass. Så det ska bli kul att se vad du åstadkommer :)

2008-10-24 @ 22:47:44
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: sweet

snälla... tatuering. inte tattuering. okej?

2008-10-25 @ 11:25:39
Postat av: inthemake



CrazyNails Arggghhh jag kom dit för sent, dom hade redan stängt, få ta det till veckan istället ;) tack söta ;)



Johanna Klart det kommer bildbevis ;) hoppas du gör mig samma tjänst ;)



Sweet Ohh sorry..hoppas din dag inte blev förstörd ;)

2008-10-25 @ 17:41:43
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0