Oh Precious Patience & Mirrors

Som jag sade igår så höll jag mig sysselsatt hela dagen, jag gjorde lunchlåda för tre dagar i min Röhmertopf, städade kylen, rensade ur källaren, tog 45 minuter powerwalk & hann med ett Tupperware-party på kvällen. Hade jättesvårt att somna, och har drömt extremt underliga drömmar inatt. (misstänker att det är avgiftning på g)

Försov mig imorse, hade missat att dra igång larmet, men hann trots allt jag brukar, förutom röka förstås :)) Tog vagnen till jobbet iofs, jag som brukar promenera. Men det blev ju en enklare makeup idag pga tidsbrist;)



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: TSS Oh Precious Patience på hela den rörliga delen av ögonlocket & TMM Mirrors i yttre v:t och upp i globlinjen. Highlighter är Fyrinnae Nijiiro. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black, under ögat ligger en penna från Sisley som heter Steel & uppe på den har jag lagt TMM Mirrors. Mascaran är Lancômes Hypnôse vattenfast i 1 lager för att böjen ska hålla & sedan den vanliga Hypnôse uppe på

Rouge: Lovie

Läppar: Clarins Summer Fever Sun Lip Balm nr 01 (tror inte den finns längre, ingick I förra årets sommarkollektion)


Kommentarer
Postat av: CC

O du... jag älskar den där Lacoste parfymen!!! Så rosa o så jag ;) Få se om jag köper en stor på taxfreen i Tyskland

2009-04-15 @ 18:25:44
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Suss

Brons är ju så snyggt! :)

2009-04-16 @ 19:11:37
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Inthemake



CC Men jaa va braaa! ;)



Suss Ja det är snyggt ;)

2009-04-17 @ 12:36:33
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0