Blue Bell, Blue Violet & Darkness

Japp, jag föll av pinn, trots mitt köpstopp vad det gäller beautyprodukter, och jag skyller allt på Cherrykisses ;) Som gång på gång lägger ut EOTD gjorda med MUS Darkness....så likt de 7 dvärgarna påväg till gruvan, begav jag mig till MUS....idag blev det bilder tagna både med & utan blixt ;)





Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, Loreals "Infallible" Concealer & Arden Advanced Eye-Fix Primer

Ögon: GOSH Blue Bell, Barry M´s Dazzle Dust nr 21 Blue Violet & MUS Darkness. Highlighter är MAC Frozen White. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black & under ögat har jag lagt Sephoras jumbopencil i Blue & i den har jag tryckt in MUS Darkness. Mascaran är Lancôme Hypnose

Rouge: Helena Rubenstein Color Statement Wake in Woodrose nr 2
Läppar: UD Lube in a Tube Miami




Kommentarer
Postat av: anna

haha! darkness <3

2009-02-27 @ 16:27:56
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Darkness är väl värd att äga!

2009-02-27 @ 16:40:02
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. ja det var riktigt uppfriskande! :)



Snygg makeup, gillar färgern skarpt!

2009-02-27 @ 18:06:54
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: inthemake



anna haha japp verkligen... <3



Sminkan det håller jag med om om;)



Caroline Elisabeth Tack snälla:)

2009-02-28 @ 18:19:23
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0