L´Erbolario....

Igår sprang jag hem efter jobbet, gjorde middag för att sedan bara ha ett mål, att få bada. Var så nyfiken på att få testa den första LÉrbolarioprodukten att jag hann knappt få i vattnet i badkaret :)) Först ut är deras duschtvål/badskum med grönt te, på hemsidan beskrivs den såhär:

" med cederextrakt. Harmoni, välbefinnande och vitalitet. En mjuk krämig duschtvål som återfuktar och skänker huden välbehag och en svag väldoft samtidigt som den respekterar dess naturliga PH."

Det första som slår mig medans jag håller på att fylla badkaret är en superfin diskret doft av grönt te, va skönt tänker jag eftersom jag faktiskt är överkänslig mot parfymerade produkter direkt på huden. Det blir bra med bubblor & dom håller i sig förvånansvärt länge. Efter 20 minuter är jag färdigbadad, hälften av bubblorna är fortfarande kvar & när jag reagerar på doftämnen så visar det sig i stort sett omedelbart, men INGA utslag här inte. Jippi!



Även vår nya medbloggerska Jessica har ett första intryck som lyder:

"Jag kunde inte hejda mig, fick produkterna igår och slängde mig över dom som en gam. Här är min första reaktion på produkterna från Piani. Jag blev ju helt enkelt tvungen att ta en dusch efter träningen igår. Jag har väldigt torra ben på vintern, som tur e så hade Pia på Piani skickat med lite extra prover. Den ena var en kroppskräm (Kroppskräm kaprifol)...HALLELUJA säger jag bara, den var helt fantastisk. Fet men gick in jätte bra i huden och luktar kaprifol men inte för skarpt. Skulle vilja ha flera liter av denna kroppskräm. Men jag kunde ju inte stanna där var ju tvungen att öppna en liten tester till hihi. Det blev en ansiktskräm (Fuktighetskräm aloe och eternell) den var också hur skön som helst, och doftade gott."

Här kommer beskrivningarna på kroppskrämen respektive ansiktskrämen:

" med malvaextrakt & jojobaolja. En kräm som är speciellt avsedd för kroppen och ger näring och spänst åt huden och bevarar dess elasticitet."

"För alla hudtyper. Daglig användning ger huden perfekt fuktbalans och förebygger uppkomsten av rynkor. Rekommenderas även till män."



Inthemake rekomenderar starkt dessa produkter & de går att hitta hos både butiker som finns listade på Pianis hemsida, samt ett par nätshoppar.

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Jag är lycklig ägare av 250ml kaprifol kropps kräm...mycket lycklig ägare:)

2009-02-17 @ 21:20:05
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: inthemake



CrazyNails Lyckos dig hihi

2009-02-18 @ 08:27:44
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0