Doftnyhet Burberry The Beat Man



Efter succen med Burberry The Beat för damer så kommer nu Burberry The Beat Herr, personligen så tycker jag att Burberry her rest sig något enormt på doft-himlen de senaste 6 åren. De har släppt den ena fina doften efter varandra. Jag är själv ett stort fan av Burberry Brit Edp & Burberry London. På samma sätt som The Beat för damer, så är även herrdoften inspirerad av musik. Enligt Burberry fick "näsorna" lyssna på band som The Fratellis, Razorlight, Kasabian and Arctic Monkeys för att bli inspirerade. Resultatet blev en fräsh träig doft med noter från läder, vetiver, svartpeppar & violaccord. Jag är supernyfiken på att få sniffa på den här, den finns på disk i mars. & släpps i 30ml för 390:-, 50ml 490:-, 100ml 690:-, After Shave 490:-, dusch 260:-, deostick 240:- & ett roll-on i gelform till erbjudandepris för 190:-






När vi ändå är inne på Burberry, så kan jag meddela att Burberry släpper en sommardoft för dam i år igen, Det är samma flaska som förra året, men enligt källor en annan doft. 50ml 395:- finns på disk vecka 16


Kommentarer
Postat av: Laura

SV;



Tack så mycket :)



Då kan jag kolla buttericks här i Malmö :)

2009-01-29 @ 15:01:01
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: inthemake



Laura Det var så lite så ;)

2009-01-30 @ 07:42:13
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0