Make My Monday



Som vanligt på måndagar så är det dags för Bjootis måndagsfråga. Ett alldeles ypperligt sätt att börja en ny vecka med är ju att få begrunda någon trevlig frågeställning.

Veckans fråga lyder:

"Det är bara den 20 januari och vi har redan sett två nya kollektioner landa i MACs diskar och flera till väntas inom den närmsta tiden. Blir det för mycket, med alla dessa kollektioner från MAC, eller tycker ni att det är trevligt att hela tiden har något nytt att se fram emot? Blir er plånbok lidande, eller tittar du mer än vad du köper? Berätta - vad tycker du om MACs intensiva kollektionssläpp?"

Svaret från mig måste bli, att jag har extremt svårt att hänga med i svängarna när det gäller MAC´s kollektioner. Jag älskar märket & tycker att dom har superfina produkter, men måste nog erkänna att jag med jämna mellanrum blir rätt trött på deras tänk.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag håller med, det blir lite för mycket ibland och även om det är något man vill ha så tar det 2 timmar för mig till närmaste disk :/ Känslan att få grejerna i händerna i en söt liten påse är oslagbar :)

2009-01-20 @ 07:32:52
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0