Make My Monday



Måndagar är alltid lika spännande, när man får se vad vår Bjooti gått & funderat på över helgen ;) Veckans fråga lyder:

"Har ni fördomar (befogade eller befogade sådana) mot billigare märken a.k.a budgetmärken så som Isadora, Viva la Diva, Yves Rocher, Maybelline etc?"

SVAR:
Njaää, eller rättare sagt både ja & nej. Jag provar gärna allt utan begränsningar, men upplever trots allt att det i många fall är de dyrare produkterna som vinner om man gör jämförelser. Men det finns absolut undantag, Lumenes Eye Makeup Primer är ju ett ypperligt exempel på just detta, eller varför inte Viva La Divas nagellack. Som sagt, jag testar allt men får jag välja en rengöring från Niveas eller en rengöring från Kanebo så vet jag ju direkt vad jag väljer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0