Make My Monday


Som de flesta av er redan vet så kör allas våran Bjooti en måndagsfråga, idag lyder den:

Det är lätt att snöa in på vissa färger sminkmässigt - har du snöat in på något speciellt i ögonskuggeväg? Berätta vilka färger (eller om det är specifika färger).

Oj, det var ju för mig urenkelt att svara på, jag är ju ett gigantiskt fan av lila & svart, vill gärna äga alla lila nyanser av skuggor på jorden & tycker att färgen är så snygg att den bör hamna i Guiness Reordbok under den snyggaste färgen ;) Hade jag däremot bara fått välja att ha EN endaste skugga i min ägo, så hade det utan tvekan blivit en svart sådan. Är ständigt på jakt efetr den ultimata svarta skuggan, och trots att jag äger aldeles för många redan, så kan det inte hjälpas att det titt som tätt dyker upp ytterligare exemplar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0