Nyhetskväll med Rubenstein & Biotherm!



Ikväll bär det av på nyhetskväll med Helena Rubenstein & Biotherm. Rubenstein är ett av mina absoluta favvismärken när det gäller foundation & mascara. Har ni aldrig testat HR´s mascara Lash Queen så råder jag er att göra det, den är fantastisk. Och vill ni ha ett bonustips så tycker jag att ni som älskar dramatiska fransar ska testa deras primer Spider Eyes, den funkar under alla mascaror & är galet bra. Man får riktiga catwalk-fransar.

Tänkte det kunde vara lite kul med tips från Rubenstein på hur man highlightar ansiktet, varsågoda ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du som verkar ha lite koll, vet du varför Biotherm helt ska sluta sälja sina kvarvarande makeupprodukter? :)

2009-01-20 @ 16:24:54
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Spännande tips,har inte testat deras mascara.

Är det inte HB som har en leopardfärgad mascara? Den är cool :D



undrar samma fråga som Johanna ovanför också, såg att min sminkbutik sålde ut biotherms makeupprodukter. :D

2009-01-20 @ 17:44:55
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: inthemake



Johanna Jag vet att foundation kommer att finnas kvar i sortimentet i sverige, concealer & rouge med vad jag har förståt, Biotherm tar bort all övrig makeup från sitt sortiment helt i hela världen dessvärre :( Antadligen inte lönsamt för dom ;)



Josephine Det är helt rätt, det är Lash Queen Feline blacks, den är ursnygg ;)

2009-01-21 @ 07:44:24
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0