True Religion Jeans släpper en doft!



Ett kanske intre så välkänt märke i Sverige men en storsäljare av jeans i USA gör som föregångarna Diesel & Replay och lanserar en doft i Sverige. Den släpptes så sent som i november 2008 i USA & nu i vecka 11 (på Grand Parfymeri)kommer den alltså hit till oss nordbor.

Såhär står doften beskriven på True Religions hemsida:

"Introducing "The fragrance for the senses"  True Religion for Women.  Day or night, this clean scent takes you  on a refreshing journey with an opening of sparkling fruits, adding freshness and vitality.  A captivating floral heart mingles with sweet yet, tart nuances of pear blossom further enveloping your spirit.  Warm woodsand skin-like musks are woven throughout the background embracing you in deep sensuality.  It is a delicious and very addictive fragrance statement."

Rent beskrivningsmässigt så måste jag säga att den gör mig bra nyfiken ;)



Om det skulle vara så att det redan nu finns någon som vet med sig att den här MÅSTE jag ha, så går det redan nu att sätt upp sig på en väntelista på Grand. Maila bara ditt namn och telefonnummer till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är som man inte bryr sig om hur den doftar, flaskan är ju sjukt snygg så jag kan pröjsa bara för den! :D

2009-01-20 @ 12:43:50
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e så sjukt duktig på att snoka fram bilder!!!! Det e lika bra jag ringer dig nästa gång jag behöver hjälp så slipper jag jobba mig,ha ha Kram på dig

2009-01-20 @ 20:14:42
Postat av: inthemake



Therese hihi, det tycker jag med, den är verkligen galet snygg ;)



Teja Ohh Tack söta du, hahaha ja gör så, man ska inte bli svettig i onödan ;) kramis

2009-01-21 @ 07:38:17
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0