Veckans bloggtema vecka 5

Ny vecka & nytt tema, nätverkarna på Pret-ty har fått i uppgift av Emelie att förklara "Allmänt Välbefinnande"...det är en jättesvår fråga tycker jag, den kan ju tolkas på väldigt många sätt. Man kan ju tycka att gå till gymmet, äta god mat eller att få stå och baka en hel dag kan vara ens eget sätt till allmänt välbefinnande. Men det som jag tänker på först som har "lite" att göra med beauty är väl i så fall ett varmt skönt bad, med lite tända ljus, kanske ett glas rött, tystnad. Att få slänga i en inpackning i håret & glida ner i badkaret med en härlig bodyscrub & ett par skrubbvantar är nått av det bästa som finns.



obs! det är inte mitt badkar, tyvärr!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Du har nog en av de finaste bloggarna jag sett. Helt jättefin verkligen. Åker rakt in i bloggkoll :D Kramar

2009-01-28 @ 22:51:24
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: inthemake



Therése Awww tack så hemskt mycket, nu blev jag jätteglad ;)

2009-01-29 @ 08:06:46
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0