Helgen som gick!

Jag är galet medveten om att jag varit urusel på att uppdatera, kommer inte med några ursäkter mer än jag har helt enkelt haft annat för mig ;))

Fredagen blev lugn, en liten afterwork med mamma & syrran, sen drog jag ut på en powerwalk i regnet, var i stort sett helt ensam i Slottsskogen :) Lördagen ägnades åt jobb på dagen, vi har en kanonbra rea inne på Grand & det var sjukt mycket att göra så tiden bara rusade iväg. På kvällen drog jag & några kompisar på utomhusfest i Bältesspännareparken. Det var ett PreParty till Metaltown som går av stapeln sista helgen i juni. Det var quiz, karaoke & Metal Monarchs rockade loss som bara den....mycket trevligt!



Bolden ovan: Fullt ös på kompisarna när dom sjunger karaoke...



Bilden ovan: Jenny, Claudio & Pepsi ser rätt nöjda ut...



Bilden ovan: Pepsis man Mikael gör ett gästframträdande & river av en gammal goding från Pretty Maids...

Kommentarer
Postat av: Maggie

Ser ut som du haft den perfekta helgen! :D

Och det har vart rätt dött på alla bloggar, så jag gissar att alla haft fina helger och inte kikat så mycket på vad som händer... det gäller mig i alla fall :)

2009-06-15 @ 16:06:33
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0