Leif & Khaki

Idag vet jag inte vad som hände på morgonen. Duschade & fick helt plötsligt galet bråttom..?? Men det förstås, när jag tänker efter så såsade jag nog runt i ett förvirrat stadie en bra stund. hahaha

P.s. ursäkta kladdet under ögonen...det är vad 25 graders värme tydligen åstadkommer på några timmar ;))



Foundation: Helena Rubenstein Face Sculptor nr 23

Puder: 17 Neutral
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: Fyrinnae Leif på innre halvan av den rörliga delen, Barry M´s Dazzle Dust nr 14 Khaki på resten & upp mot globlinjen. Highlighter är TMM Dynamite. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner, under ögat ligger en jumbopenna från Sephora  nr 510, uppe på den har jag lagt Fyrinnae Leif. Mascaran är Isadora Flashy Curl nånting?? ;) återkommer med exakt namn

Rouge: Lovie

Läppar: Clarins Joli Rouge Raspberry




Helgen har för övrigt varit kanonbra. Var på redigt 35-årskalas/grillfest i lördags, som avslutades med att vi alla gick & kollade på en kompis som spelade live med sitt band Lommi för första gången...



Gårdagen ägnades åt återhämtning & promenad. Var ute & gick i 3 hela timmar, hann även med en morsdags-glass tillsammans med sonen i Haga innan jag skulle iväg & fira min egen mamma ;))


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Leif är ju en ursnygg skugga! Kanske får införskaffas av mej också.

2009-06-01 @ 18:00:38
Postat av: sminkjante

Jag blir glad bara jag läser rubriken. Leif är så fin. Makeupen är kanonsnygg.

2009-06-02 @ 09:27:30
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Kajsa Kavat

Mmmm grönt! Otroligt snygg kombo med Leif och khaki-grönt.

2009-06-02 @ 14:59:35
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Inthemake



Föken Frodig Det tycker jag absolut, den måste man ju ha!! ;)



Sminkjante hihi...ja den är väl helt "din" skugga ;))



Kajsa Kavat Tack söta!

2009-06-04 @ 11:52:42
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0