Pink Shimmer & Lady

Usch, jag hade extremsvårt att somna igår. Undrar varför det bara är så vissa dagar? Blev först sittandes på balkongen aldeles för länge, drog mig för att gå in. Sen när jag väl hade duschat & krypit i säng så var jag piggast i stan. Hoppas på bättre sömn inatt ;)



Foundation: Helena Rubenstein Face Sculptor nr 23

Puder: 17 Neutral
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 86 på innre halvan av den rörliga delen, MUS Eyedust Lady på resten & upp mot globlinjen. Highlighter är Fyrinnae Nijiiro. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner, under ögat ligger en jumbopenna från NYX i färgen Lavendel, uppe på den har jag lagt Barry M´s Dazzle Dust nr 86. Mascaran är Isadora Flashy Curl vilket den faktiskt heter ;)

Rouge: Lovie

Läppar: Clarins Summer Fever nr 01



Tänkte bara visa lite bilder från Slottsskogen i söndags. Fick se en jättekul uppvisning med den brasilianska kampsporten/dansen Capoeira. Imponerande!!




Kommentarer
Postat av: Beauty

Vad snygg make. Kan det vara värmen som spökar ang sömnen kanske? Visst är Capoeira häftigt.

2009-06-02 @ 18:52:23
URL: http://beautycouture.blogg.se/
Postat av: Maggie

Underbara rosa färger! :)

2009-06-02 @ 21:15:57
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: Inthemake



Beauty Tack söta du ;) Njää...det är nog rätt så självförvållat hihi Verkligen, det är ju nästan så man vill börja träna ;))



Maggie Tack sötaste!

2009-06-04 @ 11:53:54
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0