Silver Fog, Diamond Sapphire & Kunzite

Jösses va seg jag är idag, så mycket att jag glömde både puder & concealer mär jag lade min makeup imorse, men kom på det innan jag gick & allt åkte på tillslut iallafall :)) Jag har kommit in i en period av tristess när det gäller att sminka mig på mornarna,



Foundation: Helena Rubenstein Face Sculptor nr 23

Puder: 17 Neutral
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: MAC Silver Fog över hela den rörliga delen, MAD Diamond Sapphire i yttre ögonvrån samt upp i globlinjen & MAD Kunzite i globlinjen. Highlighter är Barry M´s Dazzle Dust nr 65 Green Iridescent. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black, under ögat ligger en penna från Smashbox i färgen Imperial, uppe på den har jag lagt MAD Kunzite. Mascaran är Isadora Flashy Curl

Rouge: Lovie

Läppar: Dior Addict Ultra Gloss Reflect nr 767


Kommentarer
Postat av: Goddess

Ljuvlig blå färg!! :)

2009-06-09 @ 20:22:27
URL: http://goddessess.blogspot.com
Postat av: sminkjante

Vissa dagar fungerar man inte på morgonen. Jag hade också en segis dag idag. som tur är så har jag lyxen att kunna stanna hemma. SÅ det blir soffa, filt och kaffe.

2009-06-10 @ 12:13:25
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Marina

Det är så där ibland, man har sina perioder. Snygg är du hur som helst! Gillar kombon med guldigt och ljusblått! Jättefint!

2009-06-14 @ 17:47:27
URL: http://www.marinamake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0