Make My Monday



Ny vecka & återigen tar Bjooti upp rykande färska ämnen att ta sig en funderare på....;)

Veckans fråga:

Veckans fråga i sidpanelen handlar om vilken svensk webbshop du helst sminkshoppar från, och jag tänkte att vi denna vecka laborerar vidare på veckans undersökning. Jag vill veta hur dina sminkshopparvanor ser ut överlag? Handlar du mest på nätet, i butik, handlar du mycket varje månad eller shoppar du knappt något alls? Berätta allt för oss!

Inthemakes svar:
Ang frågan om jag sminkshoppar från någon svensk webshop är svaret: Nej det gör jag faktiskt inte & kan inte påminna mig om att jag gjort det inom de senaste 15 åren. Jag handlar en del över nätet, både smink & kläder, men de shoppar jag använt mig av hittills har uteslutande handlat om amerikanska webshoppar samt ebay (även där mest från USA) Jag har turen att få testa en hel del produkter (mest hudvård) genom jobbet & därför är mitt sminkshoppande i butik i stort sett uteslutande makeup & nagellack, men inte heller det speciellt omfattande. Möjligtvis en skugga & ett nagellack i månaden om man ska slå ut det på ett år ;) Jag passar däremot på att shoppa när jag reser....ALLTID!


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Shopping är viktigt och bra för själen är min övertygelse;)

2009-03-02 @ 18:38:16
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0