Nyhetskväll med Helena Rubenstein

Då tar vi oss ann nyheterna från Helena Rubenstein det kommande halvåret ;) HR är ett märke som ligger mig varmt om hjärtat, jag är galen i deras foundations & mascaror. Men dom har ju en hel del andra godbitar med, som deras läppstift & läppglans till exempel.

Vecka 20 släpper HR inte mindre än 12 nya nyanser av deras underbara läppstift Wanted Stellars & i samma veva kommer det en tillökning med 6 nya nyanser på deras Wanted Gloss.



Vecka 24 släpper HR en ny dagkräm & en ny fuktmask för att utöka Skin Life SOS serien. SOS serien är framtagen framförallt för en extremt känslig hud & ger skydd, reparerar & återuppbygger. Produkterna som kommer heter Protection Perfection som är en dagkräm för alla åldrar med spf 20 & Hydra Repair Mask som är en ren fuktmask.



Men, mina damer & herrar, ni vet det jag skrev om igår att jag skulle avslöja under dagen idag. Det är en helt ny produkt som heter Color to Mix. Det är det första rena pigmentet som du kan droppa i din favorit dagkräm och vips så har du en färgad dagkräm som du kan förändra i intensiteten hur mycket du vill . Den kommer i 2 nyanser, light & dark ock kommer kosta 385:- Den finns på disk vecka 35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0