Hejja Hejja

Imorgon bär det av till Örebro för en dag som skall ägnas åt fotboll & musik. Njjaaaa.....jag är väl inte direkt någon sportfåne, om man bortser från att jag tycker hockey är kul att titta på, jag satt faktiskt bänkad framför tv:n igår när Sverige spelade kvartsfinal mot Tjeckien...men strunt i hockeyn, nu är det fotboll som gäller.

Vi åker från Göteborg kl 8 med tåg, det tar 3 timmar upp. Perfekt eftersom hela arrangemanget börjar kl 12. Så vi hinner faktiskt förbi hotellet för att checka in påvägen dit :) Den delen av dagen har sin ända kl 18 Då bär det av till Conventum för att Hammerfall, Sabaton & Wolf ska få roa oss i några timmar. Men det tar inte slut där, en efterfest vankas det såklart ;) den sägs ta slut kl 02, men nu pratar vi ju folk som "aldrig" tycks sluta efterfesta ;))

Idag ska jag alltså koncentrera mig på klädval (beror givetvis på vädret), naglarna ska fixas & kamerans batterier ska laddas fulla :)



Tryck gärna på bilden för att komma in på Metallsvenskans hemsida

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med om att hockey är roligare att se på än fotboll :) Hoppas det går bra!

2009-05-08 @ 10:45:37
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: CC

Härligt! Ha skitkul!! Vill se lite festbilder sedan :)

2009-05-08 @ 12:26:41
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Inthemake



Frida Jadå, det gick fint...grabbarna kom 3:a å det får man ju tycka är ok med tanke på deras förutsättningar hahaaa



CC Absolut ;))

2009-05-12 @ 08:10:07
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0