Helgens äventyr!

Förkylningen sitter i fortfarande, en aning hosta har jag också. Men det är ju sooommmar ute nu så jag ger faktiskt blanka fasiken i om jag mår unket. En cocktail av amerikanska & svenska förkylningsmedikamenter & man är ju "nästan" som ny i ett par timmar hahaaa

Ikväll är det dags för en liten reunion för min del. Jag ska på after-work med 5 andra tjejer. Vi spelade musik ihop på 90-talet...hårdrock minsann! Det är nog 14 år sedan vi träffades allihopa samtidigt, ser väldigt mycket fram emot det. På den här bilden saknas dock en som kom till lite senare ;))



Bilden är nog tagen typ 1993 eller något liknande...ser ut som om vi kunde medverkat i någon form av schamporeklam, men det skulle vara så på den tiden hahaaa

Kommentarer
Postat av: CC

Åh vad kul!! Jaa hååår skulle det vara. Men jag saknar den tiden...

2009-05-29 @ 12:28:09
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0