klockor klämtar....

....för min bästis Lottis den 28/4....hon & hennes Daniel ska bli Ett....
Jag ska vara en av tre tärnor, sist jag var tärna så var jag 7 år....så det är ju bara sisådär 30 år sedan ;D Här har tillsammans med de övriga 2 tärnorna letats klänningar. Vilket jobb....
Lottis vill att vi ska vara klädda i rött, det är ju ite direkt tomte-tid just nu & tittar man sig omkring i affärerna så är det enda röda plagget jag hittat, trosor eller bh...
Men,men, vi beställde till slut klänningar från ett av mina favoritmärken, Collectif.
Det här är vad jag kommer ha på mig...fast den är då enfärgat röd....




Köpte även på vinst eller förlust värmespolar. Får se om det funkar över huvud taget, i vanliga fall håller mitt hår lockar med locktång i ca 1 ½ timme ;D Har ni några bra tips?



Kommentarer
Postat av: marybeth

Prövat att locka med plattång istället? När jag lockar med locktång håller det inte bra alls.. men när min frisör lockade med plattång höll det i typ tre (!) dagar! Jätteroligt!



Superfin klänning! Kommer bli snygg på dig! Snyggve du!

2011-03-29 @ 20:04:51
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: inthemake/Jenny

Ja, jag har med hört att plattång ska vara kanon, testar värmespolarna först så får vi se om det får bli en plattång sen istället ;D



Tack söta ;)

2011-03-30 @ 07:45:13
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0